..ΙΧΝΗΛΑΤΗΣΗ ΑΘΕΑΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΥΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023

Με ποιους μιλάτε για το μέλλον

 

Ωραίο να ξέραμε το μέλλον ή τι σκέφτονται οι άλλοι, έτσι δεν είναι; Και από την αρχαιότητα ως σήμερα, από τη μαγεία ως τη γνώση που μπορεί να προσφέρουν οι νευροεπιστήμες, είτε από πηγαίο ενδιαφέρον είτε για πρακτικούς σκοπούς, οι άνθρωποι το επιδιώκουν επίμονα. Ανάμεσά τους, όμως, και κάποιοι με εντελώς άλλα κίνητρα από αυτά. Επικίνδυνοι; Ίσως ναι ίσως όχι. Ανιδιοτελείς; Όχι βέβαια! Έξυπνοι και καπάτσοι; Κάποιες φορές ναι, πολύ συχνά απλώς πιόνια και αυτοί στα χέρια μεγαλύτερων... χειριστών.

Πληροφορηθήκαμε με φίλους στο Locus-7 για ένα σοβαρό περιστατικό, και γι’ αυτό σήμερα θέλω να σας χτυπήσω και πάλι ένα καμπανάκι, για κάποιους που ασκούν τις μαντικές «τέχνες» με εντελώς διαφορετικά κίνητρα από αυτή την αρχέγονη ανάγκη του ανθρώπου να γνωρίζει το μέλλον ή να εκμεταλλευτεί καταστάσεις και να καθησυχάσει αβεβαιότητα ή φόβους του, γνωρίζοντας από το τι σκέφτεται ή νιώθει ο άλλος ή την ανάγκη των ερωτευμένων να ξέρουν αν έχουν ανταπόκριση, έως και το πώς θα πάνε οι δουλειές του, κ.λπ. Δεν αναφέρομαι στους επαγγελματίες μελλοντολόγους εδώ γενικά και αόριστα, αλλά σε καταστάσεις ατόμων και ομάδων ανάμεσά τους με πολύ συγκεκριμένα κίνητρα. Πρόκειται για κάποιους που παρουσιάζονται ως μάντεις, μάγοι/μάγισσες, μέντιουμ, ως ότι διαβάζουν τη σκέψη, ότι προσφέρουν λύσεις στα προβλήματα με μαγικό τρόπο, όχι απλώς ή ειδικά επί πληρωμή. Αυτό δεν είναι καθόλου το θέμα μας εδώ, και παρακαλώ να μην εστιάσετε σε αυτό το σημείο αλλά στο Ποιοι Στ’ Αλήθεια Είναι αυτοί οι Άλλοι!

Είμαι σε θέση να γνωρίζω στο χώρο της Έρευνας του Αγνώστου πρόσωπα και καταστάσεις που ίσως κι εσείς να έχετε συναντήσει, αλλά, ελπίζω, λίγοι μόνο που με διαβάζετε τώρα, να έχετε βιώσει. Αναφέρομαι σε ανθρώπους οι οποίοι χρησιμοποιούν την ανάγκη του ανθρώπου να μάθει το μέλλον του με σκοπό τους να συλλέγουν πληροφορίες με τις παραπάνω μεθόδους από "πελάτες τους", όχι μόνο για τους ίδιους αλλά και για λογαριασμό ομάδων και... σχημάτων, με κίνητρα από εκβιασμό μέχρι πολιτικούς χειρισμούς, από καταγραφή συνηθειών, π.χ. για λόγους δημιουργίας μιας παράξενης βάσης δεδομένων για μελλοντική άσκηση πίεσης, κ.ά. Ρίχνουν τα δίχτυα τους δήθεν με την ιδιότητα του μάντη, όχι μόνο ανθρώπους δύναμης, αλλά και ανθρώπους κοντά σε αυτούς, για πληροφορίες που ίδιοι ίσως να μη γνωρίζουν καν ότι έχουν, αλλά που τυχαίνει να είναι χρήσιμες για, ας τους πούμε, μάλλον σκοτεινούς τύπους σαν τις κατσαρίδες, για να γελάσουμε και λίγο. Γιατί, σε ποιον άλλο θα άνοιγαν την καρδιά τους όσοι ζητούν τέτοιου είδους βοήθεια, αναγκαστικά εξομολογητικής χροιάς, αν όχι από τους ανθρώπους που υποτίθεται πως βλέπουν το αόρατο;

Σημαντικό είναι να πούμε ότι οι πράξεις αυτές, αν και συχνά φαίνονται να ασκούνται από μεμονωμένα άτομα, ενίοτε έχουν να κάνουν με ομάδες που χειρίζονται προφίλ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, μέσα αγγελίες κάθε είδους, κ.λπ. Χρησιμοποιούν ως βιτρίνα διάφορους κράχτες, εμπλέκουν άσχετους, και πολλά άλλά τέτοια κόλπα, ώστε να τραβήξουν την προσοχή αφενός, και πουλώντας όχι μόνο ανακούφιση μέσω υποτιθέμενης γνώσης, αλλά ακόμα και προστασία κάθε είδους, αφετέρου. (Για να μη μιλήσουμε ακόμα για άλλες παράνομες και οδυνηρές πρακτικές και καταστάσεις.)

Κλείνοντας, αν και αυτονόητο, όσοι δεν μπορείτε να μην συμβουλευτείτε τέτοιους κραυγαλέους «μεσάζοντες», θα σας πρότεινα να προσέξετε πολύ ποιους θα διαλέξετε να εμπιστευθείτε για να μάθετε άδηλες πληροφορίες, γιατί μπορεί να μην είναι αυτό που φαίνονται. Σε αυτές τις περιπτώσεις ίσως πρέπει να προσπαθήσετε να μην τους τροφοδοτείτε με προσωπικά στοιχεία σας. Δύσκολο έως αδύνατο κάποιες φορές, αλλά καλύτερα να προσέχει πολύ τι λέει ο καθένας που ζητά τέτοια βοήθεια, ώστε να μη βρεθεί προ εκπλήξεων στο μέλλον. Γιατί, ακόμα και αν ο ίδιος δεν ενδιαφέρεται αν θα διαρρεύσουν τα όσα του συμβαίνουν, πρέπει να ξέρει ότι τα δεδομένα αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθούν συκοφαντικά ή γκεμπελικά (π.χ. με τη μορφή της μισής αλήθειας κ.ά.) καταστρέφοντας ζωές, σχέσεις και καριέρες, ή απλώς να γίνουν αντικείμενα π.χ. σαδιστικού χειρισμού και εξώθησης στα άκρα για διάφορους λόγους, όχι πάντα οικονομικούς.

Να διευκρινίσω ξανά ότι αναφέρομαι συγκεκριμένα σε μολυσματικές εστίες ανάμεσα στους ανθρώπους που ασχολούνται με το χώρο της μαντείας και δεν τους κατονομάζω όλους συλλήβδην και τυφλά ως, ας πούμε, κατασκόπους, εκβιαστές και υποκινούμενους.

Όμως, όσοι διαβάζετε αυτό το κείμενο και τυχόν νιώσετε την ακατανίκητη ανάγκη να λοιδορήσετε όποιους νιώθουν την άλλη, την αρχέγονη ανάγκη, της ανάγνωσης των μελλούμενων, θα πρότεινα επίσης αυτοσυγκράτηση πριν τυχόν διακηρύξετε μια αμφίβολη ανωτερότητα.

Χριστίνα Σαββανή